zrodził się w związku z ciągłym podnoszeniem jakości produkowanych samochodów przez co również dostawcy zobowiązani są do dostarczania części jak najwyższej jakości.



świadczy usługi z zakresu reprezentowania interesów dostawców na terenie
Opel Manufacturing Poland w Gliwicach. Pracownicy firmy to osoby wysoko wykwalifikowane, które posiadają kilkuletnie doświadczenie w pracy jako przedstawiciele dostawcy. W kontakcie z klientami posługują się językiem niemieckim i angielskim.

Każdy pracownik jest do Państwa dyspozycji 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, co umożliwia natychmiastową reakcję na każdy zaistniały problem, zarówno jakościowy jak i logistyczny.




 

 


• poprawa wizerunku w oczach klienta
• oszczędność czasu i kosztów związanych z wizytami w zakładzie klienta w celu rozwiązania i omówienia problemów,
• zmniejszenie kosztów złomowania części poprzez ich naprawę,
• zapobieganie dalszej produkcji wadliwych części,
• realna redukcja reklamacji i wskaźnika PPM,
• zwiększenie szans na podpisanie kolejnych kontraktów przy nowych projektach w OMP.

 


• codzienne monitorowanie przepływu części
• natychmiastowa reakcja w chwili wystąpienia problemu,
• weryfikacja niezgodności oraz określenie przyczyny jej powstania
• szczegółowa informacja do dostawcy wraz z dokumentacją fotograficzną
• wysyłka części do dostawcy celem dalszej analizy
• selekcja i naprawa części
• tygodniowe raportowanie działań.



 


KONTAKT

Resident Service Poland

MichaŁ Ludew
mobile: +48 664 939 001
email: m.ludew@rspoland.pl

Adres korespondencyjny

PL- 44120 Pyskowice,
ul. Wyzwolenia 34